Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 4 juni 2013

WAAT Beautybox

Hallo allemaal,
Ik wil het even het even hebben over de beautybox van waat.
Ik heb er al eerder over geschreven en ik heb de box nu binnen.
Ik ga deze box morgen voor jullie open maken voor de camera.


Even wat meer info over de WAAT Beauty box.
Ik heb hier filmpjes en reacties van gezien/gelezen en was er tevreden!
Verder kan ik natuurlijk niet oordelen maar ik krijg de box eind deze maand binnen dus ben benieuwd.    
Hier wat info van hun site:

      WAAT BEAUTY BOX
Ben je ook altijd op zoek naar de nieuwste trends, brands en make-up? 
Dan is de WAAT Beauty Box echt iets voor jou!
  • Luxe box met 5 trendy en hoogstaande beautyproducten 
  • T.w.v. minstens € 50,00 voor maar €14,95
  • Exclusieve selectie van de beste make-up, skincare, haircare en parfum 
  • Gratis verzendkosten
Hier kan je het hele artikel zien:

Blijf mij blog volgen, en dan kom je meer te weten wat hier in zit! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten