Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 16 juli 2013

Bornprettystore.com : Uv gel nagellak binnen 3 minuten droog!

Hallo allemaal,
Ik heb weer een filmpje voor jullie.
Dit keer gaat het over de webshop van bornprettystore.
Lees verder.

Ik ben helemaal gek op hun site, heb er al veel leuke dingen gekocht.
En ik was nu  wel eens benieuwd naar de uv gel nagellak, die binnen 3 min droog is.
Maar wel 3 min onder de UV lamp dan natuurlijk.
En die had ik nog van mijn gel nagel set dus ik dacht , even uit proberen.
Kijk het filmpje :)

Abonneer, reageer & vind je het filmpje leuk? Doe dan even een duimpje omhoog!

Wat heb je nodig:
Watjes
Cleanser (gel)
UV lamp
Gel nagellak

Kan je allemaal vinden bij http://www.bornprettystore.com/

Hebben jullie vragen? Mail dan even naar: mandybaars@hotmail.com
En dan beantwoord ik jou vragen.

Heb je nog vragen voor een Q&A laat die dan ook even achter via de mail of in een reactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten