Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 19 juli 2013

e.l.f. blue eyes 1

Hallo allemaal,
Ik heb pas geleden een unboxing van e.l.f. gefilmd voor jullie.
En ik ga nu voor jullie een kleine review schrijven over een product die ik heb gekocht.
Lees verder.

Het blue eyes 1 oogschaduw palet:


Zo ziet het eruit als het nog is ingepakt.
Niet erg speciaal ofzo, maar je ziet al beetje welke kleuren erin zitten.



Zo ziet het er dan uit, het is een klein palet met lichte kleurtjes.
Dat kan dus eigenlijk voor een dagelijkse oog look gebruikt worden.



Als je het open doet zit er een kleine spiegel in.
Daar kon ik niet een super goeie foto van maken.
En er zit een kwastje bij met 2 kanten een kwastje.


Ik heb even de kleuren op mijn hand gedaan dan kunnen jullie het goed zien.
Van links naar rechts: hele lichte ''witte" beige kleur.
Roze/rode kleur, licht grijs, licht oranje, licht bruin en een donkere bruine kleur.
In alle kleuren zit een shimmer in.

Ik ga er nog een keer een ooglook van maken, maar dit was voor nu even de kleine review.
Liefs, Mandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten