Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 24 juli 2013

Wat heb ik deze week gedaan

Hallo allemaal,
Het is echt te lang geleden dat ik op mijn blog geschreven heb.
Maar het is ook super lekker weer buiten, en niet echt weer op achter mijn laptop te zitten.
Lees verder.


Deze week heb ik veel in de zon gezeten, in de tuin "want we hebben een zwembad!!''
Ik ben ook lekker verkleurd, ook verbrand geweest, maar ach kan gebeuren..
Maar ik ga deze week meer proberen te schrijven en filmpjes te uploaden.

Ik dacht misschien is het leuk om in foto's te laten zien wat ik gedaan heb vorige week en deze week.
Ik heb niet overal foto's van gemaakt, maar ik heb wel wat foto's.
Dus hier komt het:


Ik had vorige weekend een Hollands feest, 
Omdat de vader van mijn vriend 50 was geworden.
En er waren echt super veel mensen, muziek en lekkere hapjes.
En leuke mensen die verkleed kwamen natuurlijk!
-


Dit zie je vanuit maar kamerraam, want zoals ik net al schreef we hebben een zwembad.
Bijna elk jaar hebben we een bad, maar dan zo kleine die je moet op pompen.
Maar die ging altijd zo snel kapot bij ons.
En met dit lekkere weer wil je echt wel verkoeling zoeken.
Dus nu hebben we een mooi stevig rond bad.
Jeeeej, lekker hoor.
-

Foto: Let the sun shine!  ♡

En de zon was er ook de hele week, en dat vond ik fijn.
Lekker wezen zonnen, en ja hoor die sproeten komen weer..
En  ik ben best bruin geworden, voor mijn doen.
Niet dat jullie het erg merken denk ik.
En ohja, ik heb geen make-up op haha!
-

Foto: Nog even bijwerken, maar dat doe ik morgen wel. Nu lekker #slapen ♥#goodnight

En ik heb een bestelling geplaatst op bornprettystore.
Ik vind hem echt super leuk en heb hem ook gelijk in het roze genomen.
Het duurt 2 weken tot je het binnen hebt want het komt uit China.
Maar het was het wachten waard! 

-

Foto: Vervroegt verjaardags cadeautje van mij, voor m'n zusjes. Zwart: mandy blauw: cindy rood: desiree

Een cadeautje voor mijn zusjes, die worden 30 aug 16.
Maar ik ga 13 tot 28 aug op vakantie naar Turkije,
 En ik  dacht dan hebben ze alvast een cadeau.
Ik heb de zwarte armband, Cindy de blauwe en Desiree de rode.

-

Foto: Onderweg naar huis! Waw gezelllig,  en een dure kus knuffel gewonnen.  #puhhh met liefje Max Beemer ♥ ohja en knal erten! Xd

Vorige week ben ik naar de kermis in Utrecht geweest bij de Maliebaan.
Dat is een pieken kermis, en bijna alles is 1 euro.
De attracties zijn zoiezo 1 euro.
Ik deze knuffel heb ik gewonnen samen met mij vriend. :)

-

Ik ben ook nog naar Rhijnweek geweest met mij vriend en een paar vrienden.
En ik heb daar veel te veel foto's van dus dan maar een foto van voor dat ik er heen ging.
Ik heb van velzen, nielson, en xander gezien!
En de kermis was ook super gezellig :)

-

Ik ben ook nog vorige week naar een tattoo shop geweest met mijn zusjes in Utrecht.
En we hebben er 1 gevonden en daar gaan we na de zomer heen!
Ik heb daar dus geen foto van en de tattoo laat ik pas zien als die erop zit.
Dus ook geen voorbeeld, sorry..

-

Foto: Lekker zonnen, gelijk weer meer sproeten!

En dit is een foto van begin deze week toen ik begon met zonnen.
En er komt eind deze week een foto op mijn site en dan kan je zien hoe verkleurd ik ben.
Dat leek mij wel leuk, hihi!

Dit was het, fijne vakantie allemaal en tot volgende keer!


1 opmerking: