Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 1 augustus 2013

Unboxing: waat beauty box Juli

Hallo allemaal,
Ik ben er weer, en ik ga proberen om nu meer te bloggen en video's te maken voor jullie.
Dus hou zeker weten mijn youtube en mijn site in de gaten want er komen shopblogs aan!
Maar nu even over de waat beauty box van juli.
Lees verder.

Deze maand was de box net op tijd gekomen, want hij komt elke keer te laat namelijk.
Dat is ten eerste al erg vervelend.

Ten 2e wil ik nog even vertellen over de box van juni over de zomer producten van easy sun.
Alsjeblieft, gooi de producten weg en gebruik ze niet want ze zijn niet meer goed.
Niet meer te koop bij easy sun, en het merk zegt zelf ook gebruik het  niet meer !!
Terwijl de mensen van de beauty box zeggen dat het makkelijk nog te gebruiken is.
Niet dus, vertrouw je het niet? Gewoon weg gooien en mail anders easy sun want dan krijg je ook meer info erover.

En dan ten 3e nog wat over de waat beauty box, ik hoor er niet veel goeds over.
Ze doen er spullen in die allang uit de winkels zijn soms zelfs al 5 jaar.
Over over datum zijn, en ook zeggen ze dat het hele dure spullen zijn terwijl het echt goedkoop is.
Bijvoorbeeld de horloge van maand juni, super blij dat ik was.
Nou 1 x dragen en hij was al kapot en ik kreeg zelfs reactie onder mijn filmpje dat ze de horloge i.v.m 30 euro, voor 4 euro hadden gezien.

Eigenlijk wat ik wil zeggen, ze doen er oude / over datum / goedkope producten in waar de merken zelf niks van weten zoals easy sun, revlon,etc.

Ik zit echt te twijfelen om deze box te stoppen maar ik heb het voor een halfjaar gedaan, en dat af zeggen doen ze moeilijk over hoorde ik.
Dus ik wacht nog even af, en dan maak ik er nog wel een keer (volgende maand) een filmpje over wat ik hier nou van vind.

Ik weet dat jullie toch leuk vinden om een filmpje te zien van de unboxing dus hier is die dan:


Sorry dat ik niet super blij ben in het filmpje.
Maar ik hoor en zie zoveel slechts over deze box dat ik hard begin te twijfelen  om hem te stoppen.
Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden, en tot het volgende filmpje.
Liefs, Mandy Baars.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten