Pagina's

Zoeken in deze blog

vrijdag 5 juli 2013

Review: De pupa multiplay eye pencil

Hallo allemaal,
Ik heb een review voor jullie.
Kijk verder als je er meer over wilt weten.

Ik heb van de webshop beauty fashionshop een oogpotlood gekregen.
Deze kost in de shop 12,25.




De pupa multiplay heb je in verschillende kleuren en ik hem de kleur 09 gekregen.
Dat is gewoon een zwarte kleur, en aan de andere kant zit een sponsje om mee te vervagen.

Aller eerst laat ik zien hoe het eruit ziet op mijn ogen.



Ik vind het makkelijk aan brengen, blijft goed zitten.
En zelf had ik nog nooit van het sponsje gehoord maar die is dus ook super handig!
Deze hou ik in mij make-up bakje, en ga ik vaker gebruiken!
Iloveit! 



Hier nog even wat informatie wat ook op hun site stond:


De Pupa Multiplay Eye Pencil:
  • mooi zacht oogpotlood, zelfs geschikt voor de meest gevoelige ogen,
  • te gebruiken als kajal, eyeliner en basis oogschaduw,
  • handig latex sponsje om mee te vervagen aan het uiteinde van het potlood.
Advies:

Het zachte potlood laat zich gemakkelijk aanbrengen door de oliƫn die erin verwerkt zijn. Het potlood kan op 3 manieren worden aangebracht:
  • Kajal voor een intense kleur en zachte lijn,
  • eyeliner voor een precieze lijn, gemakkelijk aan te brengen,
  • basisoogschaduw voor een mooie, intense basiskleur.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Ik wil heel graag de webshop erg bedanken.
En tot de volgende samenwerking.
Liefs, Mandy

1 opmerking: