Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 24 maart 2014

Sleek review: Au naturel palette

Hallo allemaal,

Ik heb dit keer een review voor jullie van het sleek palette.
Het palette heet: au naturel.
Lees verder.

Maar ik dacht laat ik hier een review over schrijven.
Dit palette kost 9,25 en ik ben er nog steeds er blij mee.
Ik heb hem inmiddels al even gebruikt om make-up looks mee te maken.
En ik laat straks dan ook een foto zien aan het eind.

Au naturel palette


Ik kocht een tijdje terug dit palette bij the make-up spot.
En ik zou de video hier onder zetten zodat jullie het filmpje ook nog kunnen bekijken.




Sleek make-up
Zoals je kan zien zijn het matte en glimmende kleuren.
En ze hebben allemaal een eigen naam.


Dit zijn de namen:
Nogat, nubuck, cappuccino, honycome, toast, taupe.
 Conker, moss, bark, mineral earth, regal, noir.


Zoals je kunt zien zijn ze niet alle 6 goed te zien.
Maar op je ogen is het al veel beter te zien gelukkig!
Dit zijn de kleuren van de bovenste rij.
Nogat, nubuck, cappuccino, honycome, toast, taupe.


Deze zijn echt super mooie, echt mooi duidelijke kleuren.
Geven veel kleur af, en super fijn om mee te werken.
Om een super mooie natuurlijke look te maken!
Dit zijn de kleuren van de onderste rij.
Conker, moss, bark, mineral earth, regal, noir.


Hier heb ik een ooglook gemaakt met de kleuren:
Nogat, Bark en mineral earth.

Ik vind het een fijn palette en ik ga hem zeker vaak gebruiken!

Liefs, Mandy

1 opmerking:

  1. De paletten van Sleek zijn erg fijn! Ik heb zelf oh so special. Dit lijkt mij ook een erg fijn palette :)

    BeantwoordenVerwijderen