Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 22 april 2014

Jarig geweest\paasdagen.



Hallo allemaal,
Ik ben pas jarig geweest.
En ik heb hele leuke dingen gekregen !

Binnenkort ga ik hier nog een video over maken, maar omdat het zo lang geleden is dat ik wat heb geschreven schrijf ik nu even een stukje.

Zaterdag 12 april ging ik met mijn vriend naar de kroeg en 5 voor 12 kwam mij vader en zusjes ook.
Dus om 12 uur even mijn verjaardag gevierd ! :)

En zondag 13 april was ik een beetje brak omdat ik uit was geweest, maar goed dat maakt niet uit ik heb mij vermaakt.
13 april was ik echt jarig en vierde het bij mij vader, iedereen was er mij oom, tante, neefje, oma, kennissen, een vakantie vriendin en haar ouder,s mijn zusjes en mijn vriend natuurlijk.
En ook max zijn kant van de famillie waren er.
Er was die middag ook voetbal op tv namelijk Ajax tegen Feyenoord.
Dus dat was ''gezellig'' om te kijken, haha.
Niet echt want ik hou helemaal niet van voetbal, mijn oom wel dus vandaar ! :)


Gelukkig gingen we erna wel gezellig taart eten en bleef iedereen s'avonds mee eten.
Dus zijn we gezellig door wezen feesten tot 10 uur want erna moest iedereen weer naar school/werk.
Jammer op zondag jammer zijn, maar het is niet anders.
Want ik vind het niet leuk om het op een andere dag te vieren.

En vrijdag 18 april vierde ik mijn verjaardag bij mij moeder gezellig met mij opa, oma, tante , oom, nichtje, neefje en een paar vrienden.
 Mijn zusjes en max kwamen gezellig nog een keer op mijn verjaardag.
We hebben gezellig met z'n alle gegeten en gedronken en hebben het lekker laat gemaakt :)

Dubbelop feest, 2x mijn verjaardag gevierd en veel leuke cadeautjes gekregen.
Ik ben er blij mee, en voel me nu echt 20 !
Nouja, niet helemaal...
hahahaha'


Ohja als ik toch lekker aan het schrijven ben, ik heb pasen gevierd en 1 paasdag lekker gegeten bij max zijn ouders, heerlijk gegourmet en 2e paasdag bij mij vader gegeten en s'avonds bij mij opa en oma :)
 Weer een gezellige drukke boel!

Iedereen nog een fijne week, 
En als ik jullie niet meer spreek.
Fijne koningsweekend ! :)

Liefs,
Mandy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten